Tandblekning

Hej allihopa! Jag vet att det är lite klent med inlägg just nu, men det händer så otroligt mycket hela tiden, så jag hinner faktiskt inte med att uppdatera. Tänkte iallafall att jag ska skriva lite extra ikväll, nu när jag ändå har lite tid över, ska bara försöka hinna med att rensa mina saker i källaren. Ett litet tips så här i förväg:


 


Visste ni att bikarbonat bleker tänderna på samma sätt som blekningskit man beställer hem?, fast då utan massa farliga kemikalier? - Jo det stämmer! Förr använde man sig av det, och det smakar inget vidare, men det bleker tänderna på samma sätt, då bikarbonat "slipar" tänderna. Även bakpulver ska vara effektivt, men skonsamt mot tänderna  Men tänk på att inte göra det för ofta - vare sig bleka med kit, bikarbonat eller andra tandkrämer då det sliter på emaljen!
 

2012-06-04 | 21:03:00 | Skönhet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback