Top Shop


 
Jag är riktigt besviken på Top Shop, beställde där den 2 December, och skulle mottaga produkterna efter 5-7 arbetsdagar, så pratade med en på deras service i Fredags och han sa att dem skulle vara hos mig till handa i måndags, har jag fått något ännu? Nej! Så nu ringde jag igen, och fick då prata med en tjej som sa att dem kommer att komma mellan 8-10 dagar, dvs den 19:de. Känns ganska oseriöst och inte alltid det roligaste att behöva sitta och ringa till U.K för att få hjälp, eftersom dem är ett så stort och etablerat företag anser åtminstone jag att dem borde ha en svensk kundservice. 

2011-11-26 | 19:34:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback