-

Varför är det som så att vissa dagar känns som en evighet medan andra bara flyger förbi? Idag har varit en lång dag..

Efter mötet imorse åkte jag hem en sväng för att sedan åka iväg och uträtta lite ärenden tillsammans med mammi, blev en lunch på maxi, jag stötte på rn gammal vän vilket var så himla roligt och som pricken över i:et fick jag med mig dom vackraste blå blommorna jag har sett, nämligen: Hortensia.

Väl hemma kom M förbi på en fika och sedan har kvällen varit lugn i stort sett, om man nu bortser från promenaden som var rask;). Nu blir det och natts kudden, jag är helt slut!


2014-03-12 | 23:20:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback