Söndagssysslor

Plockat i ordning tvätthögen som bara växer för varje dag som går, ibland undrar jag om det inte vore oerhört skönt att ha en städerska som tvättar åt en ha-ha (såvida jag får sköta själva städningen här hemma själv annars skulle jag nog bli galen), måste se till att försöka få tag i en tvättid i veckan och dessutom fina tiden till det.. 
 
I övrigt har jag packat ihop en del som åker till hela människan och en del som ska med till Himpa loppisen i vår/sommar (gissa om jag har massor av grejer), jag har aldrig varit där men nu är det väl på tiden så man blir av med lite saker och sen tror jag att det kan bli en rolig utflykt/erfarenhet med mammsen! Nu börjar det bli dags att krypa till kojjs innan en ny dag väntar med nya möjligheter. Hoppas er helg varit bra? 
 
 

2014-03-16 | 22:49:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback