Träningsvärk

Träningsvärken från h*lvetet har infunnit sig i min kropp, men det är bara att stå ut och kämpa mot det. Eftersom jag hittade en ordentlig löparjacka som jag trivs i så har det blivit både löpning utomhus vilket genererat till att jag blivit mer sugen på att träna, 3 dagars löpning och 2 dagars Jillian Michaels pass = grymt! Ikväll kör vi igen och tar i från topp till tå. Hejja hejja frisk och stark kropp.  

 
 

2014-05-13 | 07:44:00 | Träning | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigeeln

Jag åt precis en hel B&J liggandes i soffan, seriöst, liggandes, det ger väl också frisk och stark kropp hoppas jag? ;v

Svar: Hahaha ja helt klart!!! xD
serendip.blogg.se

2014-05-13 // 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback