Adventskalender

Förra veckan vann jag en tävling där vinsten var en julkalender; Yankee Candle från Tina, gissa om jag blev överlycklig när paketet fanns att hämta ut igår, det kändes som om det redan var julafton!! 
 
 
Dofterna är;
* Snow in Love
* Balsam and Cedar
* Merry Marshmallow
* Red Apple Wreath
* Snowflake Cookie
* Sparkling Cinnamon- som är min favorit sedan innan
Nu ser jag fram emot 1 December så jag får börja öppna luckorna, just nu doftar hela kalendern super gott i rummet och jag kan bara tänka mig när luckorna öppnas * 

2014-11-25 | 09:48:47 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mamma till Nathaniel

Men ååh vad lyxigt!! Vilken tur!

2014-12-15 // 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback