Back.

Oerhört länge sedan jag bloggade sist, tiden har helt enkelt bara flugit iväg och jag har vare sig haft energi eller lust till att skriva, utan istället tagit vara på alla soliga dagar och annat, men nu är det faktiskt okej att säga att hösten är här, och därmed så känner jag att kvällarna kan gå åt till att skriva lite grann ibland om vad som händer och sker.
 
Men först tillbaka till lite vad som har hänt;  Resan till Rhodos med mamma var bland det bästa som jag har gjort i mitt liv, det var så underbart att få komma bort och få lite mor-dotter tid, och så mycket skoj vi upplevde, det går inte att beskriva! Vi åkte även över till Turkiet för en heldag och även det väckte gamla minnen till liv och var härligt.
 
 Annars så har sommaren gått åt till; dagsutflykter bl.a Göta kanal, födelsedagar, besök av saknade vänner, fiske- och båtturer, sköna dagar och som vanligt en hel del jobb, som numera är vardag igen vilket faktiskt på sitt vis är skönt. 
 
 

2014-09-11 | 01:10:07 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback