Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning.

Så himla rolig dag igår! Sprang en sväng på stan med mammsen innan de va dags att ge sig in på jobbet, och när jag väl kom in möttes jag av ett jättefint dekorerat skåp av min chef, vi hade en liten intern tävling som jag vann! Och blev så chockad att jag bara skrattade, haha! 

 
Kvällen bjöd som sagt på mysig after work, alltid lika trevligt och energigivande. 
 
 
Kom hem, försökte varva ner, men gick väl sisådär även om jag kände mig helt färdig. Beställde istället hem det första abonnemanget till mig själv någonsin då jag tidigare alltid köpt telefonerna kontant.
 
 
 

2014-09-19 | 11:17:35 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback