Blogg - tips!

Är ni som mig och älskar; "gör-det-själv - saker, vintage, mode och inspiration"? Då bör ni omgående besöka Angelicas blogg! Inte nog med att tjejen enbart är 16 år, hon har dessutom hunnit med en hel del, bl.a att skapa ett eget smyckesföretag; Björlin Design där alla smycken är handgjorda och därför unika! Hennes utseende är något speciellt och jag skulle älska att lägga mina kreativa handskar på att göra hennes make up! I övrigt, väldigt gullig inspirerade ung tjej, som har sina åsikter klara och vet vem hon vill bli! Så gå in och läs och bli inspirerade nu!  

2013-04-18 | 22:45:08 | Blandat | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Angelica Björlin

Söta du! Jag får åka förbi en sväng till Norrköping i sommar, så kan vi köra en fotosession! Stora kramar på dig!

Svar: Det tycker jag verkligen!! Kram kram
serendip.blogg.se

2013-04-18 // 23:38:32
» snigeln

luv the frillz!! Baaaaaaaaaaah, i need to cut my hair

Svar: Uhja ;) du får väl göra de!!!!
serendip.blogg.se

2013-04-19 // 00:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback