Kunskap väger tungt.

Varit en otroligt lång dag och just nu känner jag mig så pass trött att jag skulle kunna slå ihop här och nu. 
 
Påbörjade dagen med lite jobb, varit mycket idag också och imorgon är sista dagen på vår vecka med 20% för klubbmedlemmar. Fick höra så himla fina ord av två av mina kunder som verkligen uppskattade min hjälp och då värmer det lite extra i hjärtat och det känns så kul att man kan göra någon annan glad genom att bara dela med sig av sin kunskap, åsikter och råd.
 
Vid 15.00, och jag precis gett mig av från jobbet var det bara att kasta sig in i bilen och röra oss ut mot syster för att fira Lillplutten, han fick lite kläder och en bok, och jag tror han blev väldigt nöjd, oftast är det så att är det "Bilar" på så är det populärt ;) Ni vet filmen "Bilar" ? Blev iallafall lite tårta och bus innan min systers kompisar började trilla in och vi bestämde oss för att bege oss vidare till nästa inplanerade sak ikväll. Egentligen så började nämligen kalaset för familj och så vid 13 men iom att jag jobbade så blev det lite svårt. 
 
Väl hemma var det bara att packa i ordning oss för att möta upp C´s syster m.familj och gå bort mot relaxen för lite bubbelbad och bastu, vi hade super trevligt och avslutade kvällen med lite middag. 

2013-04-27 | 21:18:02 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback