Påskmys

Hämtade upp Sandrutt i kärran, för att få lite sällskap såhär på kvällskvisten, medan jag åt drack hon kaffe och snaffsade i sig chokladen som var "fairtrade" som hon fick i sitt påskägg av mig och C, dock var det inget ägg som ni kanske ser, för såhär dags är vi nog alla ganska trötta på de där stereotypa äggen eller hur? Så cellofan it is! Vi dansade lite till "En makalös manick","Smurfarna" och "Aqua", nostalgitripp? En aning! 

Ser ni förresten hur söt Bus är när C lindat om henne i en handduk i en skolåda? Haha. Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, men jag har kommit fram till att det är hennes grejj, så det är väl bara att låta henne hållas, att C dessutom drar nytta av det är väl också rätt underhållande i sig. 

Nu ska jag dricka upp min påsk!-must, göra lite ansiktsbehandlingar sen snaffsa i mig lite av godiset som jag fick av min snutta, fast först måste jag och C köra ole-dole-doff, så tycker han bör komma hit nu!
 
 

2013-04-01 | 22:53:16 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback