She Social - Oriptan lugn&ro-kit

Idag kom mitt Shesocial - utskick. Denna gången tillsammans med helårspartnern Oriptan som är ett receptfritt läkemedel mot migrän, och ska endast användas ifall man fått migrän konstaterat hos en läkare! Visste ni att migrän förresten är ganska mycket vanligare hos kvinnor än hos män? Och att ca 60% av kvinnorna uppger att de i de flesta fall är kopplat ihop med menstruationen? Jag lider inte själv av migrän men vet människor runt omkring mig och jag kan bara tänka mig smärtan! Jag brukar få svår huvudvärk och därför kommer detta kitet verkligen att komma till sin rätt så mycket kan jag åtminstone säga!
 
I Lugn&ro-kitet som denna kampanj innehöll fick jag följande:
* En ögonmask
* Öronproppar
* En ansiktsmask från Make up store
* Dvd: Lugn & ro yoga
Och självklart innehöll den även information om migrän samt tamponger. 
 
Ni kan även köpa läkemedlet till rabattaterat pris genom att gå in på: Apotea.se och uppge koden: Ori20 för att få 20% rabatt! 
 

2013-04-18 | 23:42:28 | Samarbeten | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback