Lovely

Lite tid för mig själv sisådär en Torsdagskväll, passar på att färga brynen, inte för att det brukar bli någon skillnad iallafall, men ändå. Någonting som alltid gjort mig fundersam är att färgerna finns i Brun och Svart, men inte Ljusbrun! Jag som blondin vill väl kanske inte ha de allra mörkaste brynen! Utan en nyans som passar mig, istället får jag köpa brun och ha den bara en liten stund, och då blir det knappt något resultat alls.. Ilandsproblem jag vet!  Funderar på om jag ska orka ta en ansiktsmask också, det är ju så skönt! Och min hy har verkligen blivit sådär super torr igen som jag avskyr! Tog lite baby-olja förut, brukar fungera bra. 








2013-01-10 | 23:11:23 | Skönhet | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback