Det lilla extra

Det bästa som finns, måste nog ändå vara känslan av nytvättade sängkläder, när man är helt slut i kropp och sinne, tar sig en dusch och bara gosar ner sig, ja obeskrivligt!

Idag då, blev lunch hos Hakan med Mammi och C, jag och Mammi åkte sedan ner till stan och gick en sväng sen var det dags för första dagen på nya jobbet! Allt har verkligen gått super bra och jag har lärt mig en hel del, sista timman när jag stod och larmade varor ropade chefen på mig och det var redan dags för stängning, jag fattade ingenting, klockan var ju nyss 16! Haha så går det när man har kul på jobbet!

C och J skjutsade sedan hem mig och mina fötter värkte nått förbannat, men jag hann i princip bara hem och vända innan det var dags att åka igen, denna gången för en match minigolf och jag fick äntligen träffa min Sandrutt igen, men känns som om jag inte hann krama henne ordentligt ändå!:(, vi har en så fin "systerrelation" till varandra det är därför hon hörs ganska ljudligt här på bloggen för er som inte vet! Men iallafall, jag vann, men hade ni förväntat er nått annat? Haha!

Nu har jag precis öppnat ett stort paket som jag inte hade en aning om vad det var för nått på posten, men det visade sig vara mitt Shesocial-VIPpaket, spännande!

Nej hörrni! Ni får höra om Ullared imorgon och även mer info om vad som kom i paketet! Nu blir det en välförtjänt sömn. Puss!


2013-03-29 | 00:33:12 | Kärlek | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigelm

Oh yeah hoes ovah bros bäjbe;) <3

2013-03-29 // 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback