Lista

Blir man utmanad så blir man! Bäst jag sätter igång så lillsnörpa blir glad;-) Vet inte direkt om man ska vara seriös eller inte, hmmm?
 

Vem är din bästa vän? Sssss Sandrutt!
Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Att det är en kille?
Do you have a significant other? Of course
Ögonfärg? Variation
Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Mae, tror det alltid funnits en eller annan anledning
Vilken var den senaste filmen du såg? Oj. Jobbig jäkel, inte en porrfilm som S trodde iallafall ;-D


Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Nej nej
Kramar eller kyssar? Kombination
Vad lyssnar du på just nu? Kaffebryggaren
Är du kär i någon kändis? Nej, har aldrig direkt haft någon crush på kändisar direkt, vet att när man var liten hade alla någon, men jag hade ingen:( Isåfall är det nog Leo som följt mig genom åren.
Vilka böcker läser du just nu? Fifty shades


Vad gör du just nu? Svarar på den här listan?
Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Inget
Har du blivit påkommen görandes något du inte får göra? Hahaha JA, ett antal gånger i tonåren.
Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Bra vän iallafall
Vem vill du träffa just nu? Mig själv om 10 år, fatta så coolt!
Har du någon gång skjutit med en pistol? No, im not that ganska bro.


2014-04-10 | 11:46:55 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Snigeeln

Hela livet är en porrfilm ;D

Svar: HELL YEAH IT IS!
serendip.blogg.se

2014-04-10 // 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback