Nattetid

Livet rullar på i snabb takt och det finns alltid något att göra, vintern har varit väldigt intensiv så nu ska det bli skönt med lite lugnare tider.. Även fast det finns så himla mycket tankar,idéer drömmar och kreativitet som jag vill göra verklighet av, men antar att man får ta en sak i taget helt enkelt..

Är ledig i 2 dagar nu och ska under morgondagen packa mig hemåt efter 2 veckor hemma hos C's pappa (som befunnit sig utomlands) och försöka få lite gjort hemma,har ett lamp-projekt pågång som tagit lite längre tid än beräknat då jag beställt hem saker som inte riktigt ville komma så snabbt som jag ville, mer om det när det är färdigt.

Ska dessutom försöka ta tag i mitt körkort i Mars vilket jag antar kommer kräva en hel del energi, anledningen till att det inte är gjort tidigare är för att ska jag göra någonting så går jag in för det till 100%, vill inte bara göra lite och sen blir det inte mer med det. It's All or nothing!


2014-02-19 | 00:55:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback