Nyvaken tjej som knappt känner för att stiga upp.

Vaknade för ca 1 timma sedan och jag kan inte säga annat än att jag är hur trött som helst, men det är nog mitt eget fel eftersom vi bestämde oss att åka och käka vid 2 i natt med Sandrutt, jag menar seriöst..... Jag har knappt tänkt på att skolan börjar igen, annars brukar jag ha laddat upp batterierna och tänkt: " lets go", men så har inte fallet riktigt varit nu, det är bara att sätta igång att sminka sig och göra sig i ordning för ännu en dag med studier. Har faktiskt 1 uppgift jag varit lat med att göra, som ska in på Onsdag så det är väl lika bra.

Annars då?, mammi fyller år på Onsdag, Christoffer åker med ena bilen på besiktning idag och förövrigt så har jag tänkt att bara ta det lugnt den här veckan, jag mår inte alls bra av all stress. Så upp och hoppa allihopa, det är måndag och därmed nya möjligheter! 

2012-04-16 | 18:14:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback