JA!!! :-)

Försöker att njuta i all glädje, men samtidigt så är jag undermedvetet stressad. VI FICK lägenheten som vi så gärna ville ha, och jag försöker att varva all packning med jobb och diverse andra saker som måste hinnas med i vardagen, för det är lite mycket just nu.. Snart julafton, vi ska utomlands, vi ska flytta och att arbeta inom handels vet nog dem flesta att julen alltid är mest att göra. 
 
Varje liten stund som finns ledig så frossar jag i alla olika typer av inredningar, och försöker sätta fingret på vad just vi vill ha, det finns ju så mycket! Och listan är inte direkt kort..
Tror basen blir rätt enkel, jordnära färger så som; beige, vit, natur och mullvadsfärgat, sen sätter vi färgklickar med C´s målningar och andra små saker som enkelt går att byta ut efter tycke och smak. Idag fyndade vi superfina koppar på Coop för ynka 5:-/styck!! Samt salt och pepparkar från Ö&B 35:-/styck. Och dessutom var vi förbi den nya second hand butiken här i stan "återvinningen", jag slutar aldrig att förundras över hur vackert det är med saker som har historia och känslan av "Nytt möter gammalt", de är en så fin kombination. 
 
På Onsdag ska vi iväg till Sängfabriken och provligga lite sängar innan vi bestämmer oss för vilken som känns bäst, är det någon av er som handlat där någon gång? Kom gärna med åsikter och tips.
 
 
 
 

2014-11-24 | 20:46:40 | Kärlek | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback