Julefrid i "mormors" hus

Julgranen är på sin plats, plastgranen alltså. C´s morföräldrar valde att ha plastgran inne i år, och en riktig 3-4 m gran ute på gården (som vi för övrigt var iväg och ordnade med idag). Fika, nötter och en hel del mys, blev det av denna underbara Tisdag, även lite snö har fallit! Det kanske inte blir en grön jul trots allt? *håller tummarna*. Vi firar julen på 2 ställen i år, hur är det för er? Stannar ni på ett ställe, eller far ni runt? 








 
Anledningen till att jag har börjat Copyright - märka mina bilder är att jag sett folk som tar mina bilder utan att fråga och det känns inte riktigt okej! Fråga hellre innan om ni får använda dessa, jag är inte omöjlig! =)  

2012-12-19 | 03:33:00 | Kärlek | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

nööööööööööööt

2012-12-20 // 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback