En vanlig ovanlig Torsdag

Kvällen bjöd på en tripp ut till Skärblacka med paketet i högsta hugg, paketet till Anders alltså! En kalender med bilder från Ickans möhippa, dessutom passade jag på att lägga över alla bilder så hon åtminstone kan se dem, innan hennes kalender också kommer!
 
Därefter åkte vi hem till svärmor och försökte hjälpa henne med hennes blogg, myshowroom är ju hur krångligt som helst!!! Så det slutade med att vi gjorde en ny blogg till henne på Blogspot, där jag hade min förra blogg. Tror den är enklast att förstå sig på. 
 
Påväg hem såg vi Martin stå och fixa på Modellfabriken så svängde förbi där och pratade en stund innan vi åkte hemåt, och nu ska jag och min finaste snart sova, (eller ska jag säga mina fina?)
 
Sa jag att jag älskar honom? Om inte, puss på det min finaste! 
 

2012-11-23 | 01:41:00 | Kärlek | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback