Tråkigheter

En del företag är verkligen tråkiga att ha att göra med.. För några veckor sedan beställde jag och Möhippegruppen vår present till brudparet från Photobox.se, leveranstiden skulle vara innan bröllopet ägde rum, trots detta så fick jag mail om förseningar och de gjordes därför en ny beställning som skulle skickas med ett annat företag, så att det VERKLIGEN skulle hinna fram. Dock så mottog aldrig det företaget paketet, så självklart levererades det aldrig. Verkligen tråkigt då det var någonting som vi alla såg fram emot, samtidigt som det känns jätte tråkigt, så har personalen verkligen kämpat för att hjälpa oss.. Så nu när chefen är inkopplad så får vi väl se vad som händer, de skulle återkoppla till mig så fort de visste någonting, och jag ger mig fan på att jag ska ha det där paketet, för det blir ju pinsamt för mig när jag säger ett datum till dem (paret och möhippegruppen), och så blir det inte så iallafall .. 
 
Ska sätta mig och försöka gå igenom ALLA bilder nu och lägga över på USB-minnen så paret kan gå igenom det och få sig ett gott skratt ändå! Och bröllopsbilderna är ju trots allt viktigast. 
 

2012-11-17 | 15:42:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback