Panik!

Jag blir en aning rädd. För ca 1,5 vecka sedan hade jag en dröm om att meteorer slog ner över jorden och folk flydde i panik, denna drömmen följde med mig flera dagar och jag kände mig oerhört orolig och så fort jag var ute kollade jag upp mot himlen för att försäkra mig om att ingenting hände. Idag när jag lyssnar på nyheterna får jag en smärre chock, det har varit meteorregn över Ryssland idag och över 500 personer uppges ha blivit skadade! Och det värsta av allt är att de är en meteor till påväg, som också kan bryta igenom jorden.. HJÄLP! Fy vad läskigt.. Ni kan läsa om det här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16244920.ab

2013-02-15 | 12:36:00 | Blandat | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback