Bästa investering 2012

  
Detta måste ha varit bästa inköpet under hela 2012, det är sällan jag hittar vinterskor där kvalitén verkligen är hållbar och fungerar i vardagen. Dessa är fodrade och är sköna att gå i en hel dag, Dragkedjan på innerkanten underlättar så man slipper knyta skorna varje gång, ett plus med snörena dock, är att man kan välja själv hur hårt skorna ska sitta, beroende på hur hårt man drar snörena. Jag blev så förälskade i dessa skor, så jag köpte 2 par! De fanns även i en mer grå ton, men jag valde vit och svart, för det passar bäst med hur jag klär mig, och det funkar till allt. Tyvärr är de slutsålda nu, men förhoppningsvis kommer det in liknande till nästa år, vet att de även fanns i "käng-modell". 
Betyg då? 

5 av 5 möjliga
De är verkligen fantastiska

2013-01-13 | 05:58:00 | Shopping | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Daniella

Men var är klacken då?, hihi:)

2013-01-14 // 00:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback