Myslördag


 
Mysig Lördag avrundades hemma hos syrran där vi var barnvakt några timmar åt lille snutten. Blev som vanligt massa lek och stojj innan det var dags för honom att sova. Vi såg även Snabba Cash II och den var faktiskt väldigt bra, så nu vill jag att den sista delen ska komma, men antar att man lär få vänta ett tag tills dess.

Tänkte lägga upp lite fler bilder, men något som irriterar mig med blogg.se, är att en del bilder vänder på sig när man lägger upp dem, och det finns ingen roterings knapp när de väl är uppladdade, så då får man vända dem ett varv på datorn och ladda upp den för varje klick man gjort, så tillslut fungerar det! Suck, inget jag orkar styra med idag inte, nu måste jag börja fixa och trixa här hemma, samt lägga upp planerna för kommande vecka.


2013-01-06 | 15:25:00 | Kärlek | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback