Charcooal

Hej och hopp! Tiden går så otroligt snabbt nu förtiden och jag hinner verkligen inte att skriva varje dag, även fast jag borde det, både för alla nyfikna men framförallt för min egen skull.
Den senaste tiden har prioriterats mycket med min fina men också mycket studier som måste komma före, det är sista året nu och även i mina ögon sista chansen att ge allt.
I morgon startar praktiken som kommer att pågå under hela 3:an (på fredagarna) och jag kommer att tillbringa den tiden på Modellfabriken, och jag kan bara säga att jag har höga förväntningar och att jag längtar något otroligt på att få komma dit, även om nervositeten smyger sig på mer och mer. Jag har även startat upp lite projekt inför framtiden som jag hoppas kommer gå framåt, gör dem det så är ingen lyckligare än jag. Några av mina mål här i höst är att fira 1:års dagen med min underbara pojkvän som alltid ställer upp för mig vad det än handlar om och som alltid stöttar mig i dem besluten jag fattar. En utlandsresa där både hans och min familj är inkluderad, och mycket annat.

2011-09-22 | 22:19:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback