..

Orken rinner ur mig.. Försöker hitta tillbaka till den där positiva tjejen som fanns där någonstans för 3 veckor sen, men just nu verkar det omöjligt. Jag intalar mig själv positiva saker och försöker därefter att tänka positivt, men någonstans mitt emellan trötthet och positivitet så släcker hjärnan ner. Inte nog med att det redan är super mycket i skolan.. Så har jag även missat 3-4 saker som jag måste ta igen, men det finns ingen tid till att ta igen det. Just nu vill jag bara att det ska bli lov så man får ta igen sig ordentligt, för jag märker just nu att min attityd mot andra inte riktigt är min attityd. Vad jag vet just nu så är det 6 prov alt. inlämningsuppgifter som ska in, innan lovet. Men troligtvis så byggs väl den listan på också innan jag ens hunnit publicera detta inlägg..

Idag blir det ännu en dag där plugg står på schemat. Jag kan lova er alla att när jag väl står där om några månader, då kommer jag att gråta av lycka att jag klarat det och att det äntligen är slut.
Over and out.

2011-11-21 | 09:31:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback