Livets goda

Hela Människan hade stängt, jag misstog mig på en dag, men vi misströstade inte för det! Det blev lunch hos Hakan och en sväng till Importören. På Eftermiddagen var vi iväg och storhandlade, kylskåpet började eka tomt! Har lagt om mina matvanor nu, så det blev mycket linser, bönor, sallad etc.
Här ser ni även mina nya höstskor! Har nog aldrig gått i ett par så bekväma skor!

Idag blev det en sväng ut till Herstaberg, dem höll igång genom att såga ner ett träd, det blev lite fika innan jag plockade lite äpplen, päron & höstsirener och begav mig hemåt!

Smärre chock när jag skulle öppna balkongdörren..
 

2012-10-03 | 18:18:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback